Mijn laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Amanda Kempenaar - WaarBenJij.nu Mijn laatste avond in Nederland - Reisverslag uit Nieuwkoop, Nederland van Amanda Kempenaar - WaarBenJij.nu

Mijn laatste avond in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Amanda

23 September 2013 | Nederland, Nieuwkoop

Hallo lieve mensen,

Over 17 uur en 17 minuten is het zover, dan vertrekt mijn vliegtuig richting Australië en gaat het avontuur beginnen.

Gisteren mijn afscheid feestje gehad, bedankt vriendinnen en vrienden voor de gezellige avond, cadeau's en kaartjes.

Nu nog even mijn laatste spullen pakken en hopelijk lekker slapen.

Ik laat snel weer iets van me horen.

Liefs, Amanda.

  • 23 September 2013 - 22:22

    De Achterblijvers!!:

    Lieve Amanda,

    Nog een heerlijk nachtje thuis en dan begint de grote reis!
    Geniet van deze geweldige ervaring.
    Wij allen gaan je volgen en lezen je ervaringen.

    Liefs van ons allen,
    zussen, broer, Pa en Ma.

  • 24 September 2013 - 16:20

    Valentino :

    doe je best meid ! heel veel plezier daar !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Actief sinds 31 Dec. 2013
Verslag gelezen: 814
Totaal aantal bezoekers 13176

Voorgaande reizen:

24 September 2013 - 30 Maart 2014

Backpacken met StudyTravel

Landen bezocht: